امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 400
  پرینتخانه » اسلایدر بزرگ, فرهنگی تاریخ انتشار : 28 دسامبر 2023 - 17:58 | 17 بازدید | ارسال توسط :

راه نورانی شهیدان توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرده است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اخلاص شهیدان، راه نورانی آنها، درک درست از این راه و استقامت و ولی‌محوری مردم همه توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در آیین روز تکریم مادران و همسران شهدا که در مسجد حضرت قاسم (ع) منظریه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و تداوم راه نورانی آنها بالنده و پویا به راه خود ادامه می‌دهد.
راه نورانی شهیدان توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرده است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اخلاص شهیدان، راه نورانی آنها، درک درست از این راه و استقامت و ولی‌محوری مردم همه توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در آیین روز تکریم مادران و همسران شهدا که در مسجد حضرت قاسم (ع) منظریه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و تداوم راه نورانی آنها بالنده و پویا به راه خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن در تمام این سال ها در جهتی غیر از راه شهدا حرکت می کند و همه عِده و عُده خود را به کار گرفته تا نگذارد جمهوری اسلامی به درختی تنومند در منطقه تبدیل شود اما هیچ یک از این توطئه‌ها و مکرها اثرگذار نبود و خون پاک شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمن می‌خواست ایران اسلامی وجود نداشته باشد و بعد به سراغ لبنان، عراق و سوریه رفت تا بتواند با منحرف کردن افکار عمومی موتور محرکه جبهه مقاومت را از کار بیندازند اما در هیچ موردی موفق نشد و ما روز به روز قوی‌تر شدیم که این ثمره خون شهیدان است.

نکونام در ادامه نسبت به تحریف راه شهیدان هشدار داد و گفت: حذر کنید از اینکه فقط به تشریفات و مراسمات برای بزرگرداشت یاد و خاطره شهیدان اکتفا شود بلکه باید سبک زندگی شهیدان، قرآنی و مسجدی بودن آنها و تعظیم به شعائر دین و تربیت درست خانوادگی و سلامت جامعه را از شهیدان الگو بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه کمرنگ شدن ارزش‌ها در جامعه تهدید جدی برای نظام است، یادآور شد: گسترش فساد، نبود صداقت و روی آوردن به دنیا و شهرت و گناه و معصیت مصادیقی است که ما را از راه شهیدان بازمی‌دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.