امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 404
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2024 - 18:19 | 15 بازدید | ارسال توسط :

بندر خشک چهارمحال و بختیاری جزو اسناد آمایش سرزمینی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره توجه به صادرات کالا گفت: پروژه بندرخشک جزو اسناد آمایش سرزمینی استان است. بندر خشک منطقه‌ای محصور در داخل دهکده لجستیک است که جهت ترکیب،‌ توزیع، ‌تخلیه، بارگیری، نگهداری،‌ بازرسی‌های قانونی مربوط به جابه‌جایی و انجام تشریفات و کنترل‌های گمرکی مرتبط با کالاهای بین‌المللی فعالیت […]

بندر خشک چهارمحال و بختیاری جزو اسناد آمایش سرزمینی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره توجه به صادرات کالا گفت: پروژه بندرخشک جزو اسناد آمایش سرزمینی استان است.

بندر خشک منطقه‌ای محصور در داخل دهکده لجستیک است که جهت ترکیب،‌ توزیع، ‌تخلیه، بارگیری، نگهداری،‌ بازرسی‌های قانونی مربوط به جابه‌جایی و انجام تشریفات و کنترل‌های گمرکی مرتبط با کالاهای بین‌المللی فعالیت ‌می‌کند

بندر خشک پایانه‌ای میان نقلیه‌ای درون است که بطور مستقیم با بنادر دریایی مرتبط است و از نظر وسائط نقلیه دارای ظرفیت بالایی است که مصرف کنندگان می توانند واحدهای استاندارد کالا را ار آن تحویل گرفته یا به آن تحویل دهند گویی این عمل را به شکل مستقیم در بنادر انجام می دهند.

محمدکاظم منزوی روز پنجشنبه در کارگروه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری که با حضور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات و مدیرکل دفتر خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، تاکید کرد: امیدوارم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بتواند برای یکی از پایانه‌های استان مجوز بگیرد تا حمل‌ونقل کالا و صادرات افزایش یابد.

وی افزود: پروژه بندرخشک چهارمحال و بختیاری موافقت‌های اولیه را دارد و فرایند آن تا پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

منزوی تصریح کرد: دولت سیزدهم به تقویت حوزه صادرات و واردات توجه خاصی دارد و برای تحقق این مهم در چهارمحال و بختیاری اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.