امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 394
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2023 - 22:05 | 20 بازدید | ارسال توسط :

استاندار چهارمحال و بختیاری درخواست‌های مردمی را بررسی کرد

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار این استان در دیدار چهره به چهره مطالبه‌ها و درخواست‌های ۵۰ مراجعه‌کننده را بررسی و دستور لازم برای تحقق درخواست‌ها صادر کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری درخواست‌های مردمی را بررسی کرد

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار این استان در دیدار چهره به چهره مطالبه‌ها و درخواست‌های ۵۰ مراجعه‌کننده را بررسی و دستور لازم برای تحقق درخواست‌ها صادر کرد.

فرشاد طهماسبی با اشاره به تاکید و برنامه‌ریزی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری درخصوص ملاقات‌های چهره به چهره مدیران افزود: هر هفته مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و برای استانداران نیز ماهانه یک ملاقات چهره به چهره پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: در مدت ۲ هفته اخیر این دومین دیدار چهره به چهره استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم است که در دیدار نخست ۴۰ نفر و در دومین دیدار نیز ۵۰ نفر حضور داشتند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: این افراد پیش از این به دستگاه مربوطه مراجعه کرده ولی نتیجه نگرفته بودند که پس از پیگیری بازرسی استانداری در نهایت مشکلات خود را با استاندار مطرح کرده و نماینده عالی دولت نیز در خصوص حل این مشکلات تصمیم‌گیری می‌کند.

وی ادامه داد: بیشتر مشکلات مطرح شده درخصوص محور اشتغال، مشکلات مردم با دستگاه‌های اجرایی، کمک مالی و استفاده از تسهیلات بانکی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته طهماسبی مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ وقت ملاقات با استاندار بگیرند و یا با حضور در دفتر بازرسی استانداری نامه‌های خود را تحویل بدهند و این دفتر موظف است به نامه‌ها و تماس‌ها پاسخ بدهد و تلاش می‌شود مشکل پیش از ملاقات با استاندار برطرف شود.

وی تاکید کرد: در برخی از موارد دستور و امضای استاندار برای حل یک موضوع نیاز است و کسانی که نیاز به این دستور داشته باشند را پس از ثبت مشخصات در خدمت آن‌ها هستیم.

طهماسبی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

طهماسبی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.