امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 407
  پرینتخانه » اسلایدر بزرگ, فرهنگی تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2024 - 18:22 | 24 بازدید | ارسال توسط :

امام جمعه شهرکرد شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی، شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت. از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، در متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام آمده است: ۱۳دی‌ماه در سالروز میلاد […]

امام جمعه شهرکرد شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی، شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، در متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام آمده است: ۱۳دی‌ماه در سالروز میلاد پر نور و سعادت حضرت صدیقه کبری علیهاسلام شاهد جنایتی هولناک از سوی دشمنان این ملت و این خانواده بودیم، تروریست‌های خبیث با هدایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود جمعی از مردمی که زائر محبوب دلشان بودند را به خاک و خون کشیده و ایران اسلامی را داغدار نمودند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این در حالی است که تروریست‌ها اولا بدانند با این رذالت‌ها نمی‌توانند از اضمحلال و نابودی خود جلوگیری کنند، رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدنها نجات‌دهنده او نخواهد بود. ثانیا، این ملت حسینی را هنوز نشناخته‌اید و دچار اشتباه محاسباتی می‌شوید، مقتدای این مردم سیدالشهدای کربلاست اگر کربلا خاموش شد ملت عاشورایی و نهضت خمینی هم خاموش خواهد شد.

در پیام تسلیت امام جمعه شهرکرد تاکید شده است: هر چه از ما بُکشید ملت را مقاوم‌تر و حاضرتر در صحنه نموده‌اید، نمونه‌های فراوانی را قبلاً دیده‌اید و در این حادثه هم فردا جمعه خواهید دید که در سراسر این کشور چه خروشی علیه جنایت شما تروریست‌ها برپا خواهد شد، مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری هم در شهرکرد و در همه میعادگاه‌های نمازجمعه استان نفرت و انزجار خود را از این پلیدی‌ها نشان داده و فریاد انتقام سرخواهند داد و البته به زودی شاهد انتقام نهایی هم خواهند بود و نصرت الهی را در محو رژیم غاصب خواهند دید.

دشمنان کوردل عصر روز گذشته (چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم در میان جمعیتی که برای کمک به مجروحان در محل حضور یافته بودند منفجر شد؛ انفجاری که به گفته مسوولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.